Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/236
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЯнковський, Степан Владиславовичuk_UA
dc.date.accessioned2017-05-24T07:39:09Z-
dc.date.available2017-05-24T07:39:09Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.urihttp://91.250.23.215:8080/jspui/handle/123456789/236-
dc.descriptionЯнковський С. В. Особистість і виховання в діалозі Платона "Протагор" / С. В. Янковський // Гілея: Науковий вісник : зб. наук. пр. – Київ : ВІР УАН, 2012. – Вип. 59 (№ 4). – С. 583–587.uk_UA
dc.description.abstractСократичне і софістичне прочитання платонівського діалогу "Протагор" представляє дві моделі освіти і виховання особистості. Засновану на уявленні про розвиток природжених якостей людини – мислення, гідності, прагнення до найкращого, яку представляє Сократ. І софістичну, яка будується на зацікавленості особистості в отриманні від освіти і виховання певних переваг в громадському житті, політичній та професійній діяльності.uk_UA
dc.description.abstractСократическое и софистическое прочтение платоновского "Протагора" представляет две модели образования и воспитания личности. Основанную на развитии естественных качеств личности – мышления, человеческого достоинства, стремления к совершенству, представляет Сократ. Софистическая модель обоснована стремлением личности получить с помощью образования определенные преимущества в общественной жизни, политической и профессиональной деятельности.ru_RU
dc.description.abstractThe article deals with Plato's version of education and upbringing. The authors reveals the concept of the Socratic and Sophistic education in the dialogue of Plato "Protagoras". The essence of Sockatic education is represented by certain inborn aptitudes of individuals, such as thinking, virtue, tendency, for expectations whereas Sophistic model is based on the idea of motivating individuals to gain the overall benefit from education and upbringing in their public life, political and professional activity.en_US
dc.subjectСократuk_UA
dc.subjectПротагорuk_UA
dc.subjectАристофанuk_UA
dc.subjectПлатонuk_UA
dc.subjectсофістиuk_UA
dc.subjectвихованняuk_UA
dc.subjectособистістьuk_UA
dc.subjectсофистыru_RU
dc.subjectвоспитаниеru_RU
dc.subjectличностьru_RU
dc.subjectSocratesen_US
dc.subjectProtagorasen_US
dc.subjectAristophanesen_US
dc.subjectPlatoen_US
dc.subjectsophistsen_US
dc.subjecteducationen_US
dc.subjectpersonalityen_US
dc.titleОсобистість і виховання в діалозі Платона "Протагор"uk_UA
dc.titleЛичность и воспитание в диалоге Платона "Протагор"ru_RU
dc.titlePersonality and education in the dialogue of Plato "Protagoras"en_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Янковський Степан Владиславович

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
yankowskiy_osobystist_i_vykhovannia.pdf56,69 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.