Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/101
Назва: Методика організації інформаційного представництва як маркетингового засобу позиціонування бібліотеки в Інтернеті
Автори: Назар’єва, Світлана Володимирівна
Ключові слова: інформаційне представництво бібліотеки
сайт
соціальні мережі
соціальні медіа
робоча група
Дата публікації: 2015
Короткий огляд (реферат): У статті розкривається поняття "інформаційне представництво бібліотеки". Аналізується структура та інформаційне наповнення інформаційного представництва, підкреслюється його роль як маркетингового засобу позиціонування бібліотеки у мережі Інтернет. Розкривається методика створення робочої групи з цього напрямку діяльності.
Опис: Назар’єва С. В. Методика організації інформаційного представництва як маркетингового засобу позиціонування бібліотеки в Інтернеті / С. В. Назар’єва // Науково-дослідна діяльність наукової бібліотеки Маріупольського державного університету : матеріали ІІІ наук.-метод. семінару, 26 лют. 2015 р. / ред. А. П. Шакула. – Маріуполь : МДУ, 2015. – С. 45–53.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://91.250.23.215:8080/jspui/handle/123456789/101
Розташовується у зібраннях:Назар'єва Світлана Володимирівна

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ndd_NB_MDU_2015_045-053.pdf383,37 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.