Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/101
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНазар’єва, Світлана Володимирівнаuk_UA
dc.date.accessioned2017-03-20T15:36:06Z-
dc.date.available2017-03-20T15:36:06Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.urihttp://91.250.23.215:8080/jspui/handle/123456789/101-
dc.descriptionНазар’єва С. В. Методика організації інформаційного представництва як маркетингового засобу позиціонування бібліотеки в Інтернеті / С. В. Назар’єва // Науково-дослідна діяльність наукової бібліотеки Маріупольського державного університету : матеріали ІІІ наук.-метод. семінару, 26 лют. 2015 р. / ред. А. П. Шакула. – Маріуполь : МДУ, 2015. – С. 45–53.uk_UA
dc.description.abstractУ статті розкривається поняття "інформаційне представництво бібліотеки". Аналізується структура та інформаційне наповнення інформаційного представництва, підкреслюється його роль як маркетингового засобу позиціонування бібліотеки у мережі Інтернет. Розкривається методика створення робочої групи з цього напрямку діяльності.uk_UA
dc.language.isootheren_US
dc.subjectінформаційне представництво бібліотекиuk_UA
dc.subjectсайтuk_UA
dc.subjectсоціальні мережіuk_UA
dc.subjectсоціальні медіаuk_UA
dc.subjectробоча групаuk_UA
dc.titleМетодика організації інформаційного представництва як маркетингового засобу позиціонування бібліотеки в Інтернетіuk_UA
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Назар'єва Світлана Володимирівна

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ndd_NB_MDU_2015_045-053.pdf383,37 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.