Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10028
Назва: Взаємодія маркетингового менеджменту та брендингу у формуванні репутації компанії
Автори: Рібейро Рамос, Олена Олегівна
Бадуля, А. М.
Ключові слова: репутація компанії
маркетинговий менеджмент
брендинг
Дата публікації: 2025
Опис: Рібейро Рамос О. О. Взаємодія маркетингового менеджменту та брендингу у формуванні репутації компанії / О. О. Рібейро Рамос, А. М. Бадуля // Сучасні технології управління туристичним та готельно-ресторанним бізнесом : матеріали XVІІ Всеукр. наук.-практ. конф. здобувачів вищої освіти і молодих вчених, м. Київ, 26 верес. 2025 р. / за заг. ред. А. В. Балабаниць ; Маріуп. держ. ун-т. – Київ, 2025. – С. 71–73.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10028
Розташовується у зібраннях:Рібейро Рамос Олена Олегівна

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ribeyr_vzaemod_konf_2025_71.pdf2,39 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.