Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10028
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРібейро Рамос, Олена Олегівна-
dc.contributor.authorБадуля, А. М.-
dc.date.accessioned2025-11-28T08:02:44Z-
dc.date.available2025-11-28T08:02:44Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.urihttp://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10028-
dc.descriptionРібейро Рамос О. О. Взаємодія маркетингового менеджменту та брендингу у формуванні репутації компанії / О. О. Рібейро Рамос, А. М. Бадуля // Сучасні технології управління туристичним та готельно-ресторанним бізнесом : матеріали XVІІ Всеукр. наук.-практ. конф. здобувачів вищої освіти і молодих вчених, м. Київ, 26 верес. 2025 р. / за заг. ред. А. В. Балабаниць ; Маріуп. держ. ун-т. – Київ, 2025. – С. 71–73.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.subjectрепутація компаніїen_US
dc.subjectмаркетинговий менеджментen_US
dc.subjectбрендингen_US
dc.titleВзаємодія маркетингового менеджменту та брендингу у формуванні репутації компаніїen_US
dc.typeThesisen_US
Розташовується у зібраннях:Рібейро Рамос Олена Олегівна

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ribeyr_vzaemod_konf_2025_71.pdf2,39 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.