Browsing by Author Балабаниць, Анжеліка Володимирівна

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 20 of 58  next >
Issue DateTitleAuthor(s)
2019CRM-стратегія: сутність і проблеми реалізації на сучасному етапіБалабаниць, Анжеліка Володимирівна
2018Академічна мобільність як ключовий фактор конкурентоспроможності університетуБалабаниць, Анжеліка Володимирівна
2023Архітектоніка безпеки управлінського обліку в умовах стрімкої діджиталізаціїБалабаниць, Анжеліка Володимирівна; Рібейро Рамос, Олена Олегівна
2023Архітектоніка безпеки управлінського обліку в умовах стрімкої діджиталізаціїБалабаниць, Анжеліка Володимирівна; Рібейро Рамос, Олена Олегівна
2022Бренд туристичної дестинації як інструмент підвищення іміджу і туристичних можливостей УкраїниБалабаниць, Анжеліка Володимирівна; Єгоренко, Д. Є.
2023Використання польського досвіду реновації територій у стратегії поствоєнного відновлення УкраїниБалабаниць, Анжеліка Володимирівна
2024Діагностика туристично-рекреаційного потенціалу Приазов’я [2.3]Балабаниць, Анжеліка Володимирівна; Мацука, Вікторія Миколаївна
2024Діагностика туристично-рекреаційного потенціалу Приазов’я [2.3]Балабаниць, Анжеліка Володимирівна; Мацука, Вікторія Миколаївна
2024Екологічна відповідальність як імператив сталого розвитку туристичних підприємствБалабаниць, Анжеліка Володимирівна
2024Конкурентний аналіз туристичних регіонів України [2.2]Балабаниць, Анжеліка Володимирівна; Мацука, Вікторія Миколаївна
2024Конкурентний аналіз туристичних регіонів України [2.2]Балабаниць, Анжеліка Володимирівна; Мацука, Вікторія Миколаївна
2009Концептуальна модель інтегрованого управління системою маркетингової взаємодіїБалабаниць, Анжеліка Володимирівна
2010Концептуальні імперативи інтегрованого управління маркетинговою взаємодієюБалабаниць, Анжеліка Володимирівна
2019Корпоративне управлінняБалабаниць, Анжеліка Володимирівна; Горбашевська, Марина Олексіївна; Кислова, Людмила Анатоліївна; Мацука, Вікторія Миколаївна
2019Корпоративне управління : навч. посібник (для студентів спец. 073 «Менеджмент», 242 «Туризм» усіх форм навчання)Балабаниць, Анжеліка Володимирівна; Горбашевська, Марина Олексіївна; Кислова, Людмила Анатоліївна; Мацука, Вікторія Миколаївна
2019Корпоративне управління : навч. посібник (для студентів спец. 073 «Менеджмент», 242 «Туризм» усіх форм навчання)Балабаниць, Анжеліка Володимирівна; Горбашевська, Марина Олексіївна; Кислова, Людмила Анатоліївна; Мацука, Вікторія Миколаївна
2019Корпоративне управління : навч. посібник (для студентів спец. 073 «Менеджмент», 242 «Туризм» усіх форм навчання)Балабаниць, Анжеліка Володимирівна; Горбашевська, Марина Олексіївна; Кислова, Людмила Анатоліївна; Мацука, Вікторія Миколаївна
2019Корпоративне управління: навч. посібникБалабаниць, Анжеліка Володимирівна; Горбашевська, Марина Олексіївна; Кислова, Людмила Анатоліївна; Мацука, Вікторія Миколаївна
2017Маркетингова технологія формування лояльності споживачів на ринку туристичних послугМацука, Вікторія Миколаївна; Балабаниць, Анжеліка Володимирівна
2024Мережева взаємодія як стратегія функціонування сучасних підприємств на ринкуБалабаниць, Анжеліка Володимирівна; Солодковський, А.