Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9945
Назва: Щодо питання класифікації мовних засобів маніпулятивного впливу в медійних текстах: стратегії й тактики їх реалізації
Автори: Гайдук, Неллі Анатоліївна
Суржанська, О.
Ключові слова: дискредитація
драматизація
засоби масової інформації
комунікативні стратегії
комунікативні тактики
маніпуляція імпліцитними смислами
персоналізація/фрагментація інформації
соціальні мережі
Дата публікації: 2025
Короткий огляд (реферат): Маніпулятивний вплив найчіткіше та найчастіше виявляє себе в межах саме медійного дискурсу, чим зумовлене його ретельне вивчення на матеріалі текстів засобів масової інформації або соціальних мереж як інструментів масової комунікації. Поняття ж маніпуляції як лінгвопрагматич-ного явища становить багаторівневу стратегію мовного впливу, в основі якої лежить поєднання ког-нітивних, прагматичних і соціокультурних чинників.
Опис: Гайдук Н. А. Щодо питання класифікації мовних засобів маніпулятивного впливу в медійних текстах: стратегії й тактики їх реалізації / Н. А. Гайдук, О. Суржанська // Причорноморські філологічні студії. – 2025. – № 8. – С. 73–79.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9945
Розташовується у зібраннях:Гайдук Неллі Анатоліївна

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
gayduk_schodo_2025_8_73.pdf2,27 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.