Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9945
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГайдук, Неллі Анатоліївна-
dc.contributor.authorСуржанська, О.-
dc.date.accessioned2025-11-13T07:23:40Z-
dc.date.available2025-11-13T07:23:40Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.urihttp://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9945-
dc.descriptionГайдук Н. А. Щодо питання класифікації мовних засобів маніпулятивного впливу в медійних текстах: стратегії й тактики їх реалізації / Н. А. Гайдук, О. Суржанська // Причорноморські філологічні студії. – 2025. – № 8. – С. 73–79.en_US
dc.description.abstractМаніпулятивний вплив найчіткіше та найчастіше виявляє себе в межах саме медійного дискурсу, чим зумовлене його ретельне вивчення на матеріалі текстів засобів масової інформації або соціальних мереж як інструментів масової комунікації. Поняття ж маніпуляції як лінгвопрагматич-ного явища становить багаторівневу стратегію мовного впливу, в основі якої лежить поєднання ког-нітивних, прагматичних і соціокультурних чинників.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.subjectдискредитаціяen_US
dc.subjectдраматизаціяen_US
dc.subjectзасоби масової інформаціїen_US
dc.subjectкомунікативні стратегіїen_US
dc.subjectкомунікативні тактикиen_US
dc.subjectманіпуляція імпліцитними смисламиen_US
dc.subjectперсоналізація/фрагментація інформаціїen_US
dc.subjectсоціальні мережіen_US
dc.titleЩодо питання класифікації мовних засобів маніпулятивного впливу в медійних текстах: стратегії й тактики їх реалізаціїen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Гайдук Неллі Анатоліївна

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
gayduk_schodo_2025_8_73.pdf2,27 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.