Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
                
    
    http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9482| Назва: | Педагогічне наставництво як наукова проблема | 
| Автори: | Задорожна-Княгницька, Леніна Вікторівна Рева, O. В.  | 
| Ключові слова: | наставник молодий спеціаліст суб’єктна взаємодія наставництво  | 
| Дата публікації: | 2019 | 
| Короткий огляд (реферат): | У cтaтті розкрито сутність поняття «наставництво». Розкрито сутність наставництва як однієї з форм передання педагогічного досвіду, під час якої педагог-початківець практично засвоює професійні прийоми під безпосереднім керівництвом педагога-майстра. Викладено результати аналізу сутності поняття «наставник», що розглядається науковцями як висококваліфікований, досвідчений педагог, який надає професійну допомогу педагогу-початківцю впродовж його першого етапу роботи в освітній установі. | 
| Опис: | Задорожна-Княгницька Л. В. Педагогічне наставництво як наукова проблема / Л. В. Задорожна-Княгницька, O. В. Рева // Освітній менеджмент: теорія і практика : зб. наук. праць / за заг. ред. Л. В. Задорожної-Княгницької. – Маріуполь : МДУ, 2019. – Вип. 7. – С. 38–45. | 
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9482 | 
| Розташовується у зібраннях: | Задорожна-Княгницька Леніна Вікторівна | 
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| zador_pedag_n_2019_1_38.pdf | 4,8 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити | 
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.