Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8968
Назва: Самодіяльна гра дитини дошкільного віку: важливість єдиних термінологічних підходів
Автори: Крутій, Катерина Леонідівна
Деснова, Ірина Сергіївна
Замелюк, М. І.
Ключові слова: діти дошкільного віку
ігрова діяльність
ігрове середовище
ігрова компетентність
предметна гра
самодіяльна сюжетно-рольова гра
самодіяльна режисерська гра
Дата публікації: 2022
Короткий огляд (реферат): У статті проаналізовано самодіяльну гру дитини дошкільного віку. Окреслено особливості важливість гри у соціальній, емоційній, пізнавальній, фізичній та інших рухових сферах розвитку. Звертається увага на те, що гра виступає важливим елементом життя дітей. Це допомагає їм досягти майстерності, здобути певні навички, та навчитися контролювати своє оточення. Середовище та гра: важливі елементи, які підтримують один одного. Гра продовжує залишатися дуже важливою, а цікаві локації (створені дорослим) стають більш сприятливими для розвитку дітей дошкільного віку. Дошкільникам потрібне те середовище, яке дозволить їм експериментувати, досліджувати та відкривати речі навколо свого оточення. У дослідженні запропоновано етапність «розгортання» провідних діяльностей має бути системною: ігрова діяльність (самодіяльна сюжетна гра) – дитяче експериментування – елементи навчальної діяльності.
Опис: Крутій К. Л. Самодіяльна гра дитини дошкільного віку: важливість єдиних термінологічних підходів / К. Л. Крутій, І. С. Деснова, М. І. Замелюк // Академічні студії. Серія : Педагогіка. ‒ 2022. ‒ Вип. 1. ‒ С. 122–133.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8968
Розташовується у зібраннях:Деснова Ірина Сергіївна

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
krut_desn_samod_2022_1_122.pdf8,7 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.