Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8958
Назва: Підготовка майбутнього вихователя до використання асистивних технологій в інклюзивному середовищі закладу дошкільної освіти
Автори: Фунтікова, Ольга Олександрівна
Демидова, Юлія Олексіївна
Ключові слова: асистивні технології
майбутній вихователь
інклюзія
діти з вадами
Дата публікації: 2023
Короткий огляд (реферат): У статті відображений взаємозв’язок нормативної бази з розвитком технологій, які спрямовані на вирішення особливих освітніх проблем дітей, яким надані державні гарантії щодо досягнення соціальної справедливості в суспільстві. Проаналізовані міжнародні освітні практики, клінічні дослідження використання асистивних технологій, які допомагають дитині впевнено відчувати себе в інклюзивному середовищі закладу дошкільної освіти. Доведено, що звернення до асистивних технологій дає змогу суттєво збільшити, підтримати або покращити функціонал дитини з ООП, якщо педагоги своєчасно опанують рівні технологічної допомоги особам різних інклюзивних категорій. Отримані результати є складником педагогічних знань майбутніх вихователів про асистивні пристрої, прилади, системи їх використання в закладах дошкільної освіти. Зроблено висновок про ефективні методики навчання дітей з вадами з урахуванням розгалуженої класифікації асистивних технологій.
Опис: Фунтікова О. О. Підготовка майбутнього вихователя до використання асистивних технологій в інклюзивному середовищі закладу дошкільної освіти / О. О. Фунтікова Ю. О. Демидова // Knowledge, Education, Law, Management. ‒ 2023. ‒ № 1 (53). ‒ С. 34–42.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8958
Розташовується у зібраннях:Фунтікова Ольга Олександрівна

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
funtik_demid_pidg_2023_34.pdf9,04 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.