Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8222
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКрасовська, Ольга Євгеніївна-
dc.date.accessioned2025-01-28T07:30:27Z-
dc.date.available2025-01-28T07:30:27Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.urihttp://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8222-
dc.titleФОРМУВАННЯ ТА ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ КОМПЛЕКСУ МАРКЕТИНГУ ПІДПРИЄМСТВАen_US
Розташовується у зібраннях:ОС "Магістр"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кваліфікаційна_робота_Красовська.pdf1,35 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.