Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5963
Назва: Власне ім'я віртуального світу комп'ютерних ігор
Автори: Гармаш, М. О.
Педченко, Олена Василівна
Хоровець, В. Є.
Ключові слова: власне ім’я
нікнейм
онлайн ім’я
геймер
віртуальна мовна особистість
ономастика
псевдонім
Дата публікації: 2022
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена проблемі вивчення власного імені (нікнейму) геймера у професійній ігровій сфері як специфічної форми основного засобу самопрезентації віртуальної мовної особистості в Інтернет-комунікації. Було проаналізовано лінгвістичні особливості та функціональні властивості понад 100 англомовних нікнеймів учасників гри League of Legends 2016-2021 років, специфіка яких в ономастичних дослідженнях ще не була розглянута. Виходячи із твердження, що нікнейм є псевдонімом, а не прізвиськом, були використані рівнева та лінгвоописова класифікації, а так само структурний аналіз, який є визначальним практично у всіх дослідженнях, оскільки нікнейм породив як цілком зрозумілі, так і несподівані, химерні форми псевдоніму ( LeX, naJIkopyk-kyH, М @ Се4ка), що дає можливість геймерам створити цікавий їм і оточуючим образ. Виділені структурні особливості нікнеймів підкреслюють їх лінгвокультурний характер, зумовлений розвитком та впливом соціуму, мови, релігії, звичаїв та різних тенденцій ім'я називання.
Опис: Гармаш М. О. Власне ім'я віртуального світу комп'ютерних ігор / М. О. Гармаш, О. В. Педченко, В. Є. Хоровець // Вісник Маріупольського державного університету. Серія : Філологія. – 2022. – Вип. 26–27. – С. 247–253.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5963
Розташовується у зібраннях:Педченко Олена Василівна

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
pedch_vlasn_v_filol_2022_26.pdf4,8 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.