Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5963
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Гармаш, М. О. | - |
dc.contributor.author | Педченко, Олена Василівна | - |
dc.contributor.author | Хоровець, В. Є. | - |
dc.date.accessioned | 2024-03-20T11:56:51Z | - |
dc.date.available | 2024-03-20T11:56:51Z | - |
dc.date.issued | 2022 | - |
dc.identifier.uri | http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5963 | - |
dc.description | Гармаш М. О. Власне ім'я віртуального світу комп'ютерних ігор / М. О. Гармаш, О. В. Педченко, В. Є. Хоровець // Вісник Маріупольського державного університету. Серія : Філологія. – 2022. – Вип. 26–27. – С. 247–253. | en_US |
dc.description.abstract | Стаття присвячена проблемі вивчення власного імені (нікнейму) геймера у професійній ігровій сфері як специфічної форми основного засобу самопрезентації віртуальної мовної особистості в Інтернет-комунікації. Було проаналізовано лінгвістичні особливості та функціональні властивості понад 100 англомовних нікнеймів учасників гри League of Legends 2016-2021 років, специфіка яких в ономастичних дослідженнях ще не була розглянута. Виходячи із твердження, що нікнейм є псевдонімом, а не прізвиськом, були використані рівнева та лінгвоописова класифікації, а так само структурний аналіз, який є визначальним практично у всіх дослідженнях, оскільки нікнейм породив як цілком зрозумілі, так і несподівані, химерні форми псевдоніму ( LeX, naJIkopyk-kyH, М @ Се4ка), що дає можливість геймерам створити цікавий їм і оточуючим образ. Виділені структурні особливості нікнеймів підкреслюють їх лінгвокультурний характер, зумовлений розвитком та впливом соціуму, мови, релігії, звичаїв та різних тенденцій ім'я називання. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.subject | власне ім’я | en_US |
dc.subject | нікнейм | en_US |
dc.subject | онлайн ім’я | en_US |
dc.subject | геймер | en_US |
dc.subject | віртуальна мовна особистість | en_US |
dc.subject | ономастика | en_US |
dc.subject | псевдонім | en_US |
dc.title | Власне ім'я віртуального світу комп'ютерних ігор | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Педченко Олена Василівна |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
pedch_vlasn_v_filol_2022_26.pdf | 4,8 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.