Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 7891-7900 зі 8327.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2014Оцінка результативності маркетингового управління інноваційною активністю підприємствБалабаниць, Анжеліка Володимирівна; Воєводзинська, О. В.
2019Методичний підхід до оцінки якості обслуговування споживачів готельних послугБалабаниць, Анжеліка Володимирівна; Гапонюк, О. І.
2017Маркетингова технологія формування лояльності споживачів на ринку туристичних послугМацука, Вікторія Миколаївна; Балабаниць, Анжеліка Володимирівна
2013Механізм вимірювання результативності маркетингової взаємодії підприємств на основі концепції синергізмуБалабаниць, Анжеліка Володимирівна
2024Кваліфікаційна робота за освітнім ступенем «Магістр» освітньо-професійної програми «Екологія та охорона навколишнього середовища» на тему «Екологічна складового сталого розвитку»Гуров, Сергій Миколайович
2012Методичний підхід до оцінки сили лояльності споживачівБалабаниць, Анжеліка Володимирівна
2011Антиглобалізм і УкраїнаТрофименко, Микола Валерійович
січ-2025Формування системи управління персоналом на підприємствіПавловський, Володимир Володимирович
2019Корпоративне управління : навч. посібник (для студентів спец. 073 «Менеджмент», 242 «Туризм» усіх форм навчання)Балабаниць, Анжеліка Володимирівна; Горбашевська, Марина Олексіївна; Кислова, Людмила Анатоліївна; Мацука, Вікторія Миколаївна
2020Управління фінансово-економічною безпекою держави та шляхи запобігання зовнішнім і внутрішнім загрозамБалабаниць, А. В.; Гапонюк, О. І.; Горбашевська, М. О.; Кислова, Л. А.; Мацука, Вікторія Миколаївна; Омельченко, В. Я.; Осипенко, К. В.; Перепадя, Ф. Л.; Семкова, Л. В.