Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 7681-7690 зі 7696.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2024The transformation of the global labor market: globalization discourse [Ch. I]Kalinina, Svitlana; Lanska, Svitlana; Podunai, Valeriia; Takhtarova, Klavdiia; Voskoboinyk, V.
2024Strategic priorities in the development of Ukraine’s security [2.4]Bulatova, O.; Trofymenko, Mykola; Karpenko, O.
2017Маркетингова технологія формування лояльності споживачів на ринку туристичних послугМацука, Вікторія Миколаївна; Балабаниць Анжеліка Володимирівна
2014Оцінка результативності маркетингового управління інноваційною активністю підприємствБалабаниць, Анжеліка Володимирівна; Воєводзинська, О. В.
2019Методичний підхід до оцінки якості обслуговування споживачів готельних послугБалабаниць, Анжеліка Володимирівна; Гапонюк, О. І.
2017Маркетингова технологія формування лояльності споживачів на ринку туристичних послугМацука, Вікторія Миколаївна; Балабаниць, Анжеліка Володимирівна
2013Механізм вимірювання результативності маркетингової взаємодії підприємств на основі концепції синергізмуБалабаниць, Анжеліка Володимирівна
2024Кваліфікаційна робота за освітнім ступенем «Магістр» освітньо-професійної програми «Екологія та охорона навколишнього середовища» на тему «Екологічна складового сталого розвитку»Гуров, Сергій Миколайович
2012Методичний підхід до оцінки сили лояльності споживачівБалабаниць, Анжеліка Володимирівна
2011Антиглобалізм і УкраїнаТрофименко, Микола Валерійович