Пошук


Поточні фільтри:


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 11-20 зі 21.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2024Концепція соціальної відповідальності органів місцевого самоврядування в контексті сталого розвитку якості життя в громадіБражко, Олена Вадимівна; Чечель, Анна Олександрівна; Верительник, Світлана Мельсиківна
2024Концепція соціальної відповідальності органів місцевого самоврядування в контексті сталого розвитку якості життя в громадіБражко, Олена Вадимівна; Чечель, Анна Олександрівна; Верительник, Світлана Мельсиківна
2024Аналіз міграційної політики держав: орієнтири для України : аналіт. дослідження в рамках проєкту «Візія – 2033: «Збереження і розвиток трудових ресурсів України в найближче десятиліття»Калініна, Світлана Петрівна; Ланська, Світлана Петрівна; Подунай, Валерія Валеріївна
2024Аналіз міграційної політики держав: орієнтири для України : аналіт. дослідження в рамках проєкту «Візія – 2033: «Збереження і розвиток трудових ресурсів України в найближче десятиліття»Калініна, Світлана Петрівна; Ланська, Світлана Петрівна; Подунай, Валерія Валеріївна
2024Аналіз міграційної політики держав: орієнтири для України : аналіт. дослідження в рамках проєкту «Візія – 2033: «Збереження і розвиток трудових ресурсів України в найближче десятиліття»Калініна, Світлана Петрівна; Ланська, Світлана Петрівна; Подунай, Валерія Валеріївна
2024Стратегування як важливий інструмент поствоєнного відновлення дошкільної освітиМакаренко, Світлана Іванівна; Капштикова, С. О.
2024Значення нетрадиційних технік малювання для розвитку дітей молодшого дошкільного вікуМарківська, Ю. В.; Макаренко, Світлана Іванівна
2024Організація інклюзивного навчання у дошкільних закладах НімеччиниМакаркіна, С. В.; Макаренко, Світлана Іванівна
2024Можливості розвитку комунікативних здібностей дітей старшого дошкільного віку у вільному розважальному просторі Івент центруЧервякова, В. І.; Макаренко, Світлана Іванівна
2024Тренерська модель надання освітніх послуг як провідна модель реалізації – сімейної (домашньої) форми організації освіти дітей раннього віку в дистанційному форматіІщенко, С. О.; Макаренко, Світлана Іванівна