Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9956
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorАракелова, Інна Олександрівна-
dc.contributor.authorЛісютін, Антон Ігорович-
dc.contributor.authorТокарева, Валентина Іванівна-
dc.date.accessioned2025-11-20T11:20:29Z-
dc.date.available2025-11-20T11:20:29Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.urihttp://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9956-
dc.descriptionАракелова І. О. Стратегічні підходи до digital-маркетингу в умовах цифрової трансформації / І. О. Аракелова, А. І. Лісютін, В. І. Токарева // Економіка та суспільство. – 2025. – Вип. 79. – С. 1–6.en_US
dc.description.abstractУ статті розглянуто стратегічні підходи до digital-маркетингу, що набувають ключового значення в умовах цифрової трансформації, наслідком якої є зміна традиційних бізнес-моделей та маркетингових стратегій підприємств. Досліджено вплив цифрових технологій на формування маркетингових стратегій та інтеграцію інноваційних рішень для забезпечення конкурентоспроможності суб’єктів господарювання. Проаналізовано функціональні можливості цифрових інструментів, що сприяють ефективному управлінню взаємодією з клієнтами. Визначено основні стратегічні орієнтири digital-маркетингу, включаючи використання data-driven підходів та розвиток інтегрованих онлайн-кампаній. Обґрунтовано необхідність впровадження стратегічного планування digital-маркетингових заходів з урахуванням динамічних змін у цифровому середовищі. Доведено, що успішна трансформація маркетингової діяльності потребує комплексного підходу щодо аналітики споживчого попиту та інтеграції новітніх цифрових технологій в систему управління. Визначено необхідність цифровізації маркетингових стратегій підприємств для досягнення ними довгострокової конкурентної переваги на ринку.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.subjectdigital-маркетингen_US
dc.subjectстратегічне плануванняen_US
dc.subjectцифрова трансформаціяen_US
dc.subjectконкурентоспроможністьen_US
dc.subjectперсоналізаціяen_US
dc.subjectdata-driven підхідen_US
dc.subjectомніканальні комунікаціїen_US
dc.titleСтратегічні підходи до digital-маркетингу в умовах цифрової трансформаціїen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Токарева Валентина Іванівна

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
arak_lisyut_tokar_strat_2025_79_1.pdf2,06 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.