Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9881Повний запис метаданих
| Поле DC | Значення | Мова |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Деснова, Ірина Сергіївна | - |
| dc.date.accessioned | 2025-11-04T14:53:05Z | - |
| dc.date.available | 2025-11-04T14:53:05Z | - |
| dc.date.issued | 2025 | - |
| dc.identifier.isbn | 978-617-513-723-9 | - |
| dc.identifier.uri | http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9881 | - |
| dc.description | Деснова І. С. Запровадження технології моделювання в професійній підготовці майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти до формування в дітей дошкільного віку основ безпечної поведінки / І. С. Деснова // Інноваційні педагогічні технології у підготовці фахівців дошкільної та початкової освіти до роботи в закладах освіти : монографія / за наук.ред. К. Л. Крутій, Л. В. Зданевич. – Хмельницький, 2025. – С. 127–164. | en_US |
| dc.description.abstract | У статті узагальнено теоретичні й емпіричні дані щодо запровадження технології моделювання у професійній підготовці майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти (ЗДО) до формування в дітей дошкільного віку основ безпечної поведінки. Авторкою проаналізовано закордонний досвід застосування педагогічних симуляцій у Фінляндії, США та Ізраїлі, де вони широко запроваджуються у підготовку майбутніх вихователів; представлено приклади тематичних рольових симуляцій, які можуть використовуватись в системі професійної підготовки майбутніх вихователів до формування у дітей дошкільного віку основ безпечної поведінки, а саме: «Гарячий чайник», «Світлофор», «Пожежна тривога» та «Повітряна тривога», «Доторкнись – не доторкнись»; деталізовано етапи проведення симуляцій: підготовчий, основний та підсумковий, а також роль викладача, здобувачів-акторів та спостерігачів. | en_US |
| dc.language.iso | other | en_US |
| dc.publisher | Хмельницька гуманітарно-педагогічна академія | en_US |
| dc.subject | дошкільний вік | en_US |
| dc.subject | педагогічна освіта | en_US |
| dc.subject | вихователь | en_US |
| dc.subject | дошкільна освіта | en_US |
| dc.subject | виховання | en_US |
| dc.subject | безпечна поведінка | en_US |
| dc.subject | технологія моделювання | en_US |
| dc.title | Запровадження технології моделювання в професійній підготовці майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти до формування в дітей дошкільного віку основ безпечної поведінки | en_US |
| dc.type | Book chapter | en_US |
| Розташовується у зібраннях: | Деснова Ірина Сергіївна | |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| desnova_zaprov_monog_2025_127.pdf | 7,73 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.