Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9880
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКрутій, Катерина Леонідівна-
dc.date.accessioned2025-11-04T14:46:02Z-
dc.date.available2025-11-04T14:46:02Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.isbn978-617-513-723-9-
dc.identifier.urihttp://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9880-
dc.descriptionКрутій К. Л. Партисипативний підхід та методи навчання в підготовці майбутніх педагогів до застосування soft skills у практичній діяльності в закладах дошкільної освіти / К. Л. Крутій // Інноваційні педагогічні технології у підготовці фахівців дошкільної та початкової освіти до роботи в закладах освіти : монографія / за наук.ред. К. Л. Крутій, Л. В. Зданевич. – Хмельницький, 2025. – С. 165–215.en_US
dc.description.abstractУ статті розкрито методологічні засади й практичні механізми впровадження партисипативного підходу в систему професійної підготовки майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти. Партисипативна дидактика позиціонується як освітня філософія, у межах якої викладач і здобувач спільно конструюють цілі, зміст та критерії оцінювання, переходячи від вертикальної моделі «викладач – студент» до горизонтальної співтворчості. Партисипативні методи визначено як сукупність педагогічних технологій, що забезпечують активне залучення студентів, колективне прийняття рішень і рефлексію результатів. Метою дослідження є теоретичне обґрунтування та експериментальна перевірка ефективності партисипативних методів у формуванні Soft skills 4C (критичного мислення, креативності, комунікації та колаборації) у майбутніх вихователів, що дозволяє їм діяти в умовах мінливого середовища.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherХмельницька гуманітарно-педагогічна академіяen_US
dc.subjectпартисипативний підхідen_US
dc.subjectпартисипативна педагогікаen_US
dc.subjectпартисипативна дидактикаen_US
dc.subjectпартисипативні методиen_US
dc.subjectSoft skills 4Cen_US
dc.subjectпідготовка майбутніх вихователівen_US
dc.subjectVUCA-середовищеen_US
dc.subjectдемократична освітаen_US
dc.subjectкритичне мисленняen_US
dc.titleПартисипативний підхід та методи навчання в підготовці майбутніх педагогів до застосування soft skills у практичній діяльності в закладах дошкільної освітиen_US
dc.typeBook chapteren_US
Розташовується у зібраннях:Крутій Катерина Леонідівна

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
krut_partisip_monog_2025_165.pdf9,15 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.