Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9880Повний запис метаданих
| Поле DC | Значення | Мова |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Крутій, Катерина Леонідівна | - |
| dc.date.accessioned | 2025-11-04T14:46:02Z | - |
| dc.date.available | 2025-11-04T14:46:02Z | - |
| dc.date.issued | 2025 | - |
| dc.identifier.isbn | 978-617-513-723-9 | - |
| dc.identifier.uri | http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9880 | - |
| dc.description | Крутій К. Л. Партисипативний підхід та методи навчання в підготовці майбутніх педагогів до застосування soft skills у практичній діяльності в закладах дошкільної освіти / К. Л. Крутій // Інноваційні педагогічні технології у підготовці фахівців дошкільної та початкової освіти до роботи в закладах освіти : монографія / за наук.ред. К. Л. Крутій, Л. В. Зданевич. – Хмельницький, 2025. – С. 165–215. | en_US |
| dc.description.abstract | У статті розкрито методологічні засади й практичні механізми впровадження партисипативного підходу в систему професійної підготовки майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти. Партисипативна дидактика позиціонується як освітня філософія, у межах якої викладач і здобувач спільно конструюють цілі, зміст та критерії оцінювання, переходячи від вертикальної моделі «викладач – студент» до горизонтальної співтворчості. Партисипативні методи визначено як сукупність педагогічних технологій, що забезпечують активне залучення студентів, колективне прийняття рішень і рефлексію результатів. Метою дослідження є теоретичне обґрунтування та експериментальна перевірка ефективності партисипативних методів у формуванні Soft skills 4C (критичного мислення, креативності, комунікації та колаборації) у майбутніх вихователів, що дозволяє їм діяти в умовах мінливого середовища. | en_US |
| dc.language.iso | other | en_US |
| dc.publisher | Хмельницька гуманітарно-педагогічна академія | en_US |
| dc.subject | партисипативний підхід | en_US |
| dc.subject | партисипативна педагогіка | en_US |
| dc.subject | партисипативна дидактика | en_US |
| dc.subject | партисипативні методи | en_US |
| dc.subject | Soft skills 4C | en_US |
| dc.subject | підготовка майбутніх вихователів | en_US |
| dc.subject | VUCA-середовище | en_US |
| dc.subject | демократична освіта | en_US |
| dc.subject | критичне мислення | en_US |
| dc.title | Партисипативний підхід та методи навчання в підготовці майбутніх педагогів до застосування soft skills у практичній діяльності в закладах дошкільної освіти | en_US |
| dc.type | Book chapter | en_US |
| Розташовується у зібраннях: | Крутій Катерина Леонідівна | |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| krut_partisip_monog_2025_165.pdf | 9,15 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.