Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9661
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГолюк, Оксана Анатоліївна-
dc.contributor.authorПахальчук, Н. О.-
dc.contributor.authorКолеснік, К. А.-
dc.date.accessioned2025-09-15T12:04:04Z-
dc.date.available2025-09-15T12:04:04Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttp://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9661-
dc.descriptionГолюк О. А. Розвиток С. І. Миропольським ідей Я. А. Коменського щодо сутності принципу наочності навчання / О. А. Голюк, Н. О. Пахальчук, К. А. Колеснік // Inovatívnyvýskum v oblastivzdelávania a sociálnejpráce: zborníkpríspevkov z medzinárodnejvedeckejkonferencie, 10–11 marca 2017, Sládkovičovo, Slovenskárepublika. – Sládkovičovo : VysokáškolaDanubius, 2017. – С. 16–19.en_US
dc.description.abstractУ статті на основі аналізу педагогічної спадщини видатного вітчизняного педагога кінця ХІХ – початку ХХ ст. С.І. Миропольського узагальнено його погляди на проблему використання ідей Я.А.Коменського щодо суті принципу наочності навчання. Визначено особливості позиції С. І. Миропольського щодо значення, функцій, засобів наочного навчання для початкової школи.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.subjectпринципи навчанняen_US
dc.subjectнаочне навчанняen_US
dc.subjectфункції наочного навчанняen_US
dc.titleРозвиток С. І. Миропольським ідей Я. А. Коменського щодо сутності принципу наочності навчанняen_US
dc.typeThesisen_US
Розташовується у зібраннях:Голюк Оксана Анатоліївна

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
holyuk_rozv_konf_2017_16.pdf2,13 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.