Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9651
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГолюк, Оксана Анатоліївна-
dc.contributor.authorСмоляк, І.-
dc.date.accessioned2025-09-12T13:54:03Z-
dc.date.available2025-09-12T13:54:03Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9651-
dc.descriptionГолюк О. А. Формування інклюзивної компетентності майбутніх педагогів / О. А. Голюк, І. Смоляк // Інклюзивна освіта як індивідуальна траєкторія особистісного зростання дитини з особливими освітніми потребами : зб. матеріалів ІІ Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю, м. Вінниця, 8–9 листоп. 2018 р. / ВДПУ імені Михайла Коцюбинського ; за заг. ред. О. А. Голюк. – Вінниця, 2018. – Вип. 1. – С. 42–46.en_US
dc.description.abstractУ статті розглянуто психологічні особливості розвитку професійних компетентностей педагогів, розкрито поняття інклюзивної компетентності як важливого аспекту професійного становлення педагогів. Охарактеризовано компоненти інклюзивної компетентності педагога.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.subjectкомпетентністьen_US
dc.subjectпрофесійна компетентністьen_US
dc.subjectінклюзивна компетентністьen_US
dc.titleФормування інклюзивної компетентності майбутніх педагогівen_US
dc.typeThesisen_US
Розташовується у зібраннях:Голюк Оксана Анатоліївна

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
holyuk_form_konf_2018_42.pdf3,37 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.