Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9632
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГолюк, Оксана Анатоліївна-
dc.date.accessioned2025-09-10T12:47:25Z-
dc.date.available2025-09-10T12:47:25Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.urihttp://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9632-
dc.descriptionГолюк О. А. Використання комунікаційного потенціалу інтернету в процесі фахової підготовки майбутніх вихователів ДНЗ / О. А. Голюк // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми : зб. наук. пр. – 2016. – Вип. 47. – С. 48–52.en_US
dc.description.abstractУ статті висвітлено можливості використання комунікаційного потенціалу соціальних Інтернет‐мереж як засобу фахової підготовки бакалаврів спеціальності «Дошкільна освіта» у процесі вивчення навчальної дисципліни «Теорія та методика співпраці ДНЗ з родинами». Підкреслюється, що інформаційно‐комунікаційна компетентність, набуття якої передбачено освітньою програмою підготовки бакалаврів спеціальності «Дошкільна освіта», має забезпечуватися не тільки через зміст фундаментальних навчальних дисциплін, але й через форми, методи навчання дисциплін професійної та практичної підготовки. Наголошується, що вирішувати нові педагогічні завдання в контексті формування готовності майбутніх вихователів до взаємодії з родинами, реалізовувати нові форми педагогічної діяльності можливо використовуючи ресурсний потенціал мережі Інтернет. Презентовано досвід виконання індивідуальної науково‐дослідної роботи (груповий проект) студентів, змістом якої є створення групи закритого типу в соціальній мережі ВКонтакті, присвяченої організації взаємодії вихователя конкретної групи з батьками дітей. Орієнтовними компонентами такої групи можуть бути: педагогічне портфоліо вихователів; теми для обговорень; різноманітні освітні ресурси; спеціально створена інформація, що включає не тільки текст, але й графічні зображення, анімацію, звук і відео фрагменти; стіна оголошень, відкритих і анонімних опитувань з можливістю коментувати їх; фотоальбоми, відеоальбоми, аудіо‐колекції тощо. Доведено, що оперативність, швидкість, доступність комунікації соціальних мереж дозволяють використовувати Інтернет і як засіб підготовки майбутніх вихователів до взаємодії з родинами, і як засіб підвищення ефективності налагодження співпраці педагогів з батьками вихованців.en_US
dc.description.sponsorship.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.subjectінформаційно‐комунікаційні технологіїen_US
dc.subjectінформаційно‐комунікаційна компетентність вихователяen_US
dc.titleВикористання комунікаційного потенціалу інтернету в процесі фахової підготовки майбутніх вихователів ДНЗen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Голюк Оксана Анатоліївна

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
holyuk_vikor_2016_47_48.pdf5,64 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.