Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9632
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Голюк, Оксана Анатоліївна | - |
dc.date.accessioned | 2025-09-10T12:47:25Z | - |
dc.date.available | 2025-09-10T12:47:25Z | - |
dc.date.issued | 2016 | - |
dc.identifier.uri | http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9632 | - |
dc.description | Голюк О. А. Використання комунікаційного потенціалу інтернету в процесі фахової підготовки майбутніх вихователів ДНЗ / О. А. Голюк // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми : зб. наук. пр. – 2016. – Вип. 47. – С. 48–52. | en_US |
dc.description.abstract | У статті висвітлено можливості використання комунікаційного потенціалу соціальних Інтернет‐мереж як засобу фахової підготовки бакалаврів спеціальності «Дошкільна освіта» у процесі вивчення навчальної дисципліни «Теорія та методика співпраці ДНЗ з родинами». Підкреслюється, що інформаційно‐комунікаційна компетентність, набуття якої передбачено освітньою програмою підготовки бакалаврів спеціальності «Дошкільна освіта», має забезпечуватися не тільки через зміст фундаментальних навчальних дисциплін, але й через форми, методи навчання дисциплін професійної та практичної підготовки. Наголошується, що вирішувати нові педагогічні завдання в контексті формування готовності майбутніх вихователів до взаємодії з родинами, реалізовувати нові форми педагогічної діяльності можливо використовуючи ресурсний потенціал мережі Інтернет. Презентовано досвід виконання індивідуальної науково‐дослідної роботи (груповий проект) студентів, змістом якої є створення групи закритого типу в соціальній мережі ВКонтакті, присвяченої організації взаємодії вихователя конкретної групи з батьками дітей. Орієнтовними компонентами такої групи можуть бути: педагогічне портфоліо вихователів; теми для обговорень; різноманітні освітні ресурси; спеціально створена інформація, що включає не тільки текст, але й графічні зображення, анімацію, звук і відео фрагменти; стіна оголошень, відкритих і анонімних опитувань з можливістю коментувати їх; фотоальбоми, відеоальбоми, аудіо‐колекції тощо. Доведено, що оперативність, швидкість, доступність комунікації соціальних мереж дозволяють використовувати Інтернет і як засіб підготовки майбутніх вихователів до взаємодії з родинами, і як засіб підвищення ефективності налагодження співпраці педагогів з батьками вихованців. | en_US |
dc.description.sponsorship | . | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.subject | інформаційно‐комунікаційні технології | en_US |
dc.subject | інформаційно‐комунікаційна компетентність вихователя | en_US |
dc.title | Використання комунікаційного потенціалу інтернету в процесі фахової підготовки майбутніх вихователів ДНЗ | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Голюк Оксана Анатоліївна |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
holyuk_vikor_2016_47_48.pdf | 5,64 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.