Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9628
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГолюк, Оксана Анатоліївна-
dc.date.accessioned2025-09-10T10:25:19Z-
dc.date.available2025-09-10T10:25:19Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.urihttp://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9628-
dc.descriptionГолюк О. А. Організаційно-педагогічні умови набуття майбутніми вихователями ДНЗ фахових компетентностей для роботи в інклюзивному середовищі / О. А. Голюк // Освіта дітей з особливими потребами: від інституалізації до інклюзії : зб. тез. доп. – Вінниця, 2016. – С. 79–82.en_US
dc.description.abstractОбґрунтовано необхідність набуття майбутніми вихователями дошкільних навчальних закладів інклюзивної компетентності як фахової. Визначено організаційно-педагогічні умови формування фахових компетентностей студентів для роботи в інклюзивному середовищі.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.subjectпедагогічна освітаen_US
dc.subjectвихователі ДНЗen_US
dc.subjectінклюзивна компетентністьen_US
dc.titleОрганізаційно-педагогічні умови набуття майбутніми вихователями ДНЗ фахових компетентностей для роботи в інклюзивному середовищіen_US
dc.typeThesisen_US
Розташовується у зібраннях:Голюк Оксана Анатоліївна

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
holyuk_organ_konf_2016_79.pdf2,35 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.