Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9490
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНетреба, Марина Михайлівна-
dc.contributor.authorХараджа, І. П.-
dc.date.accessioned2025-08-15T14:10:10Z-
dc.date.available2025-08-15T14:10:10Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9490-
dc.descriptionНетреба М. М. Теоретичні аспекти дослідження культури мови педагога / М. М. Нетреба, І. П. Хараджа // Освітній менеджмент: теорія і практика : зб. наук. праць / за заг. ред. Л. В. Задорожної-Княгницької. – Маріуполь : МДУ, 2019. – Вип. 7. – С. 127–133.en_US
dc.description.abstractВ статті розглянуті основні поняття, що пов’язані з темою дослідження. Зокрема, увага приділяється визначенням «культура мови» та «культура мовлення». Подано погляди різних вчених та науковців на ці поняття. Автором проаналізовано науковий здобуток вітчизняних науковців з проблем формування та розвитку мовної культури педагога. Чільна увага приділяється саме стану розвитку мовної культури педагога в історичній площині та на сучасному етапі існування.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.subjectмовна культураen_US
dc.subjectмовлення педагогічна діяльністьen_US
dc.subjectпедагогічне спілкуванняen_US
dc.titleТеоретичні аспекти дослідження культури мови педагогаen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Нетреба Марина Михайлівна

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
netreb_teoret_asp_2019_7_127.pdf4,28 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.