Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9490
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Нетреба, Марина Михайлівна | - |
dc.contributor.author | Хараджа, І. П. | - |
dc.date.accessioned | 2025-08-15T14:10:10Z | - |
dc.date.available | 2025-08-15T14:10:10Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.uri | http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9490 | - |
dc.description | Нетреба М. М. Теоретичні аспекти дослідження культури мови педагога / М. М. Нетреба, І. П. Хараджа // Освітній менеджмент: теорія і практика : зб. наук. праць / за заг. ред. Л. В. Задорожної-Княгницької. – Маріуполь : МДУ, 2019. – Вип. 7. – С. 127–133. | en_US |
dc.description.abstract | В статті розглянуті основні поняття, що пов’язані з темою дослідження. Зокрема, увага приділяється визначенням «культура мови» та «культура мовлення». Подано погляди різних вчених та науковців на ці поняття. Автором проаналізовано науковий здобуток вітчизняних науковців з проблем формування та розвитку мовної культури педагога. Чільна увага приділяється саме стану розвитку мовної культури педагога в історичній площині та на сучасному етапі існування. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.subject | мовна культура | en_US |
dc.subject | мовлення педагогічна діяльність | en_US |
dc.subject | педагогічне спілкування | en_US |
dc.title | Теоретичні аспекти дослідження культури мови педагога | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Нетреба Марина Михайлівна |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
netreb_teoret_asp_2019_7_127.pdf | 4,28 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.