Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9484
Назва: | Теоретичні засади запровадження медіаосвіти в закладах загальної середньої освіти |
Автори: | Нетреба, Марина Михайлівна Іпатова, О. В. |
Ключові слова: | інформаційна грамотність ЗМК заклад загальної середньої освіти медіа медіаграмотність медіакультура медіаосвіта школа |
Дата публікації: | 2019 |
Короткий огляд (реферат): | В статті розглянуті основні поняття, що пов’язані з темою дослідження. Зокрема, увага приділяється визначенням медіаосвіти, медіаграмотності, медіакультури. Подано погляди різних вчених на ці поняття, а також надаються тлумачення, що задекларовані у спеціальних міжнародних та національних документах. Автором узагальнено світовий та вітчизняний досвід впровадження та розвитку медіаосвіти у закладах загальної середньої освіти. Чільна увага приділяється саме стану української медіаосвіти в історичній площині та на сучасному етапі існування. |
Опис: | Нетреба М. М. Теоретичні засади запровадження медіаосвіти в закладах загальної середньої освіти / М. М. Нетреба, О. В. Іпатова // Освітній менеджмент: теорія і практика : зб. наук. праць / за заг. ред. Л. В. Задорожної-Княгницької. – Маріуполь : МДУ, 2019. – Вип. 7. – С. 60–69. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9484 |
Розташовується у зібраннях: | Нетреба Марина Михайлівна |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
netreb_teoret_2019_7_60.pdf | 6,16 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.