Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9484
Назва: Теоретичні засади запровадження медіаосвіти в закладах загальної середньої освіти
Автори: Нетреба, Марина Михайлівна
Іпатова, О. В.
Ключові слова: інформаційна грамотність
ЗМК
заклад загальної середньої освіти
медіа
медіаграмотність
медіакультура
медіаосвіта
школа
Дата публікації: 2019
Короткий огляд (реферат): В статті розглянуті основні поняття, що пов’язані з темою дослідження. Зокрема, увага приділяється визначенням медіаосвіти, медіаграмотності, медіакультури. Подано погляди різних вчених на ці поняття, а також надаються тлумачення, що задекларовані у спеціальних міжнародних та національних документах. Автором узагальнено світовий та вітчизняний досвід впровадження та розвитку медіаосвіти у закладах загальної середньої освіти. Чільна увага приділяється саме стану української медіаосвіти в історичній площині та на сучасному етапі існування.
Опис: Нетреба М. М. Теоретичні засади запровадження медіаосвіти в закладах загальної середньої освіти / М. М. Нетреба, О. В. Іпатова // Освітній менеджмент: теорія і практика : зб. наук. праць / за заг. ред. Л. В. Задорожної-Княгницької. – Маріуполь : МДУ, 2019. – Вип. 7. – С. 60–69.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9484
Розташовується у зібраннях:Нетреба Марина Михайлівна

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
netreb_teoret_2019_7_60.pdf6,16 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.