Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9482
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Задорожна-Княгницька, Леніна Вікторівна | - |
dc.contributor.author | Рева, O. В. | - |
dc.date.accessioned | 2025-08-15T12:40:14Z | - |
dc.date.available | 2025-08-15T12:40:14Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.uri | http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9482 | - |
dc.description | Задорожна-Княгницька Л. В. Педагогічне наставництво як наукова проблема / Л. В. Задорожна-Княгницька, O. В. Рева // Освітній менеджмент: теорія і практика : зб. наук. праць / за заг. ред. Л. В. Задорожної-Княгницької. – Маріуполь : МДУ, 2019. – Вип. 7. – С. 38–45. | en_US |
dc.description.abstract | У cтaтті розкрито сутність поняття «наставництво». Розкрито сутність наставництва як однієї з форм передання педагогічного досвіду, під час якої педагог-початківець практично засвоює професійні прийоми під безпосереднім керівництвом педагога-майстра. Викладено результати аналізу сутності поняття «наставник», що розглядається науковцями як висококваліфікований, досвідчений педагог, який надає професійну допомогу педагогу-початківцю впродовж його першого етапу роботи в освітній установі. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.subject | наставник | en_US |
dc.subject | молодий спеціаліст | en_US |
dc.subject | суб’єктна взаємодія | en_US |
dc.subject | наставництво | en_US |
dc.title | Педагогічне наставництво як наукова проблема | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Задорожна-Княгницька Леніна Вікторівна |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
zador_pedag_n_2019_1_38.pdf | 4,8 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.