Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9482
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗадорожна-Княгницька, Леніна Вікторівна-
dc.contributor.authorРева, O. В.-
dc.date.accessioned2025-08-15T12:40:14Z-
dc.date.available2025-08-15T12:40:14Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9482-
dc.descriptionЗадорожна-Княгницька Л. В. Педагогічне наставництво як наукова проблема / Л. В. Задорожна-Княгницька, O. В. Рева // Освітній менеджмент: теорія і практика : зб. наук. праць / за заг. ред. Л. В. Задорожної-Княгницької. – Маріуполь : МДУ, 2019. – Вип. 7. – С. 38–45.en_US
dc.description.abstractУ cтaтті розкрито сутність поняття «наставництво». Розкрито сутність наставництва як однієї з форм передання педагогічного досвіду, під час якої педагог-початківець практично засвоює професійні прийоми під безпосереднім керівництвом педагога-майстра. Викладено результати аналізу сутності поняття «наставник», що розглядається науковцями як висококваліфікований, досвідчений педагог, який надає професійну допомогу педагогу-початківцю впродовж його першого етапу роботи в освітній установі.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.subjectнаставникen_US
dc.subjectмолодий спеціалістen_US
dc.subjectсуб’єктна взаємодіяen_US
dc.subjectнаставництвоen_US
dc.titleПедагогічне наставництво як наукова проблемаen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Задорожна-Княгницька Леніна Вікторівна

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
zador_pedag_n_2019_1_38.pdf4,8 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.