Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9452
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗадорожна-Княгницька, Леніна Вікторівна-
dc.date.accessioned2025-08-12T10:21:26Z-
dc.date.available2025-08-12T10:21:26Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9452-
dc.descriptionЗадорожна-Княгницька Л. В. Напрями розвитку етико-деонтологічного знання у сфері управління освітою на початку XXІ століття / Л. В. Задорожна-Княгницька // Духовність особистості: методологія, теорія і практика. – 2019. – № 5(92). – С. 86–96.en_US
dc.description.abstractУ статті визначено й розкрито найбільш важливі напрями розвитку етико-деонтологічного знання у сфері управління закладами освіти в Україні. Перший напрям розвитку управлінської деонтології полягає в обґрунтуванні її проблематики у площині управлінської культури. Відповідно до зазначеного підходу, управлінська культура визначається дослідниками як відповідність керівника вимогам, що ставляться до управлінської діяльності і до його особистісних якостей. Другим напрямом розвитку теорії управлінської деонтології на початку ХХІ ст. є «деонтологізація» управління. Науковцями розглядаються такі проблеми: механізми ціннісної та смислової детермінації управління закладом освіти, деонтологічні вимоги до керівника закладу освіти, сутність його професійного обов’язку й відповідальності, обґрунтування змісту деонтологічної етики. Третім напрямом розвитку теорії професійної деонтології є зростання інтересу вітчизняних науковців до проблем етичної та деонтологічної підготовки фахівців. За результатами здійсненого дослідження зроблено висновок, що проблема оформлення статусу управлінської деонтології у системі наукового знання пов’язана з нагальною потребою її виділення з площини суміжних наук в окреме проблемне поле, систематизації й узагальнення деонтологічних знань у сфері управління освітою.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.subjectпрофесійна етикаen_US
dc.subjectуправлінська деонтологіяen_US
dc.subjectуправлінська культураen_US
dc.subjectуправління освітоюen_US
dc.subjectкерівник закладу освітиen_US
dc.titleНапрями розвитку етико-деонтологічного знання у сфері управління освітою на початку XXІ століттяen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Задорожна-Княгницька Леніна Вікторівна

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
zador_napr_2019_5_86.pdf4,79 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.