Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9452
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Задорожна-Княгницька, Леніна Вікторівна | - |
dc.date.accessioned | 2025-08-12T10:21:26Z | - |
dc.date.available | 2025-08-12T10:21:26Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.uri | http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9452 | - |
dc.description | Задорожна-Княгницька Л. В. Напрями розвитку етико-деонтологічного знання у сфері управління освітою на початку XXІ століття / Л. В. Задорожна-Княгницька // Духовність особистості: методологія, теорія і практика. – 2019. – № 5(92). – С. 86–96. | en_US |
dc.description.abstract | У статті визначено й розкрито найбільш важливі напрями розвитку етико-деонтологічного знання у сфері управління закладами освіти в Україні. Перший напрям розвитку управлінської деонтології полягає в обґрунтуванні її проблематики у площині управлінської культури. Відповідно до зазначеного підходу, управлінська культура визначається дослідниками як відповідність керівника вимогам, що ставляться до управлінської діяльності і до його особистісних якостей. Другим напрямом розвитку теорії управлінської деонтології на початку ХХІ ст. є «деонтологізація» управління. Науковцями розглядаються такі проблеми: механізми ціннісної та смислової детермінації управління закладом освіти, деонтологічні вимоги до керівника закладу освіти, сутність його професійного обов’язку й відповідальності, обґрунтування змісту деонтологічної етики. Третім напрямом розвитку теорії професійної деонтології є зростання інтересу вітчизняних науковців до проблем етичної та деонтологічної підготовки фахівців. За результатами здійсненого дослідження зроблено висновок, що проблема оформлення статусу управлінської деонтології у системі наукового знання пов’язана з нагальною потребою її виділення з площини суміжних наук в окреме проблемне поле, систематизації й узагальнення деонтологічних знань у сфері управління освітою. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.subject | професійна етика | en_US |
dc.subject | управлінська деонтологія | en_US |
dc.subject | управлінська культура | en_US |
dc.subject | управління освітою | en_US |
dc.subject | керівник закладу освіти | en_US |
dc.title | Напрями розвитку етико-деонтологічного знання у сфері управління освітою на початку XXІ століття | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Задорожна-Княгницька Леніна Вікторівна |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
zador_napr_2019_5_86.pdf | 4,79 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.