Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9380
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Замелюк, М. І. | - |
dc.contributor.author | Крутій, Катерина Леонідівна | - |
dc.contributor.author | Деснова, Ірина Сергіївна | - |
dc.date.accessioned | 2025-07-29T09:29:33Z | - |
dc.date.available | 2025-07-29T09:29:33Z | - |
dc.date.issued | 2025 | - |
dc.identifier.uri | http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9380 | - |
dc.description | Замелюк М. І. Створення ігрового середовища для дітей дошкільного віку / М. І. Замелюк, К. Л. Крутій, І. С. Деснова // Академічні студії. Серія : Педагогіка. – 2025. – Вип. 1. – С. 93–102. | en_US |
dc.description.abstract | У статті проаналізовано аспекти створення ігрового середовища для дітей дошкільного віку. Ігровий простір для дошкільнят – це їхній унікальний досвід, де вони пізнають світ, вчаться взаємодіяти з іншими дітьми та дорослими, розвивають свої здібності та таланти. Саме шляхом активної залученості до ігрової діяльності дитина засвоює нові знання, вміння і навички. Окреслено основні принципи створення ігрового середовища: відповідність віку (ігри та матеріали повинні відповідати віковим особливостям дітей), різноманітність (середовище має бути насиченим різноманітними матеріалами та обладнанням для задоволення різних інтересів дітей), змінність (ігровий простір має регулярно оновлюватися, щоб підтримувати інтерес дітей), безпечність (усе обладнання та матеріали повинні бути безпечними для дітей), логістичність (простір має бути розділений на різні функціональні локації (для гри, читання, творчості тощо)), доступність (матеріали повинні бути доступними для дітей, щоб вони могли самостійно обирати іграшки та займатися діяльністю). Звертається увага на ключові елементи, які необхідні для довершеного ігрового середовища (час, простір і свобода). Детально розглядається роль вихо-вателя, не тільки як спостерігача, а й активного учасника ігрового процесу (створює умови для гри, організовує спільну діяльність, допомагає дітям освоювати нові ігри та матеріали). | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.subject | діти дошкільного віку | en_US |
dc.subject | ігрова діяльність | en_US |
dc.subject | ігровий простір | en_US |
dc.subject | самостійна ігрова діяльність | en_US |
dc.subject | безпека ігрового середовища | en_US |
dc.title | Створення ігрового середовища для дітей дошкільного віку | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Деснова Ірина Сергіївна |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
krut_desn_stvor_2025_1_93.pdf | 2,97 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.