Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9378
Назва: | Організаційно-педагогічні умови формування здоров’язбережувальних компетентностей здобувачів початкової освіти: діяльнісний підхід |
Автори: | Грошовенко, Ольга Петрівна |
Ключові слова: | здоров’язбережувальні компетентності початкова освіта діяльнісний підхід педагогічні умови |
Дата публікації: | 2025 |
Короткий огляд (реферат): | Проблема формування здоров’язбережувальних компетентностей у молодших школярів набуває все більшої актуальності в сучасному освітньому просторі. Зміни у способі життя, екологічні проблеми, інформаційне перенавантаження створюють нові виклики для збереження здоров’я підростаючого покоління. У зв’язку з цим виникає необхідність розроблення ефективних стратегій формування у дітей свідомого ставлення до власного здоров’я та навичок здорового способу життя. Стаття присвячена теоретичному обґрунтуванню та практичному втіленню діяльнісного підходу до формування здоров’язбережувальних компетентностей у початковій школі. Авторка досліджує, як через різноманітні види діяльності (ігрову, проєктну, дослідницьку тощо) можна сформувати у дітей знання, вміння та навички, необхідні для збереження здоров’я. |
Опис: | Грошовенко О. П. Організаційно-педагогічні умови формування здоров’язбережувальних компетентностей здобувачів початкової освіти: діяльнісний підхід / О. П. Грошовенко // Імідж сучасного педагога. – 2025. – № 3 (222). – С. 96–101. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9378 |
Розташовується у зібраннях: | Грошовенко Ольга Петрівна |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
groshov_organiz_2025_3_96.pdf | 2,24 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.