Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9378
Назва: Організаційно-педагогічні умови формування здоров’язбережувальних компетентностей здобувачів початкової освіти: діяльнісний підхід
Автори: Грошовенко, Ольга Петрівна
Ключові слова: здоров’язбережувальні компетентності
початкова освіта
діяльнісний підхід
педагогічні умови
Дата публікації: 2025
Короткий огляд (реферат): Проблема формування здоров’язбережувальних компетентностей у молодших школярів набуває все більшої актуальності в сучасному освітньому просторі. Зміни у способі життя, екологічні проблеми, інформаційне перенавантаження створюють нові виклики для збереження здоров’я підростаючого покоління. У зв’язку з цим виникає необхідність розроблення ефективних стратегій формування у дітей свідомого ставлення до власного здоров’я та навичок здорового способу життя. Стаття присвячена теоретичному обґрунтуванню та практичному втіленню діяльнісного підходу до формування здоров’язбережувальних компетентностей у початковій школі. Авторка досліджує, як через різноманітні види діяльності (ігрову, проєктну, дослідницьку тощо) можна сформувати у дітей знання, вміння та навички, необхідні для збереження здоров’я.
Опис: Грошовенко О. П. Організаційно-педагогічні умови формування здоров’язбережувальних компетентностей здобувачів початкової освіти: діяльнісний підхід / О. П. Грошовенко // Імідж сучасного педагога. – 2025. – № 3 (222). – С. 96–101.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9378
Розташовується у зібраннях:Грошовенко Ольга Петрівна

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
groshov_organiz_2025_3_96.pdf2,24 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.