Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9152
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorАракелова, Інна Олександрівна-
dc.contributor.authorЛісютін, А.-
dc.date.accessioned2025-06-19T10:12:44Z-
dc.date.available2025-06-19T10:12:44Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.urihttp://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9152-
dc.descriptionАракелова І. О. Формування національного бренду: теоретико-методичний аспект / І. О. Аракелова, А. Лісютін // Економіка та суспільство. – 2025. – Вип. 72. – С. 1–7.en_US
dc.description.abstractДоведено роль національного брендингу в створенні образу держави у свідомості цільової аудиторії та формуванні прихильності до неї. Підкреслено доцільність застосування маркетингового підходу, зокрема, інструментарію територіального брендингу для позиціонування та просування іміджу країн, управління їх репутацією. Досліджено змістовне наповнення поняття національного брендингу. Проаналізовано рейтинг найцінніших національних брендів світу та підкреслено, що місце в ньому значно впливає на імідж країни. Спираючись на окреслені науковцями підходи, запропоновано принципи формування національного бренду. Встановлено, що базуючись на принципах, процес національного брендингу є впорядкованим та структурованим. Сформовано модель національного брендингу, яка спрямована на посилення іміджу та репутації країни, підвищення її конкурентоспроможності.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.subjectнаціональний брендen_US
dc.subjectмаркетинговий інструментарійen_US
dc.subjectбрендингen_US
dc.subjectконкурентоспроможністьen_US
dc.subjectіміджen_US
dc.subjectстратегія розвиткуen_US
dc.titleФормування національного бренду: теоретико-методичний аспектen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Аракелова Інна Олександрівна

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
arakel_formuv_2025_72_1.pdf1,93 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.