Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8965
Назва: | Термінологічне поле освітнього процесу: супровід та підтримка |
Автори: | Крутій, Катерина Леонідівна Деснова, Ірина Сергіївна |
Ключові слова: | освітній процес супровід підтримка |
Дата публікації: | 2022 |
Короткий огляд (реферат): | У статті здійснено порівняльний аналіз сутності понять «супровід» та «підтримка». Схарактеризовано мету та функції супроводу та підтримки в освітньому процесі. Визначено їх взаємозв’язок та співвідношення. Виокремлено ключові характеристики дефініцій «супровід» та «підтримка». Запропоновано розглядати підтримку та супровід як взаємоперехідні парадигми педагогічної діяльності, які можуть бути необхідні одній і тій самій людині на різних етапах її життя. |
Опис: | Крутій К. Л. Термінологічне поле освітнього процесу: супровід та підтримка / К. Л. Крутій, І. С. Деснова // Věda a perspektivy. ‒ 2022. ‒ № 4(11). ‒ С. 111–121. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8965 |
Розташовується у зібраннях: | Крутій Катерина Леонідівна |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
krut_desn_termin_2022_4_111.pdf | 3,4 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.