Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8964
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКрутій, Катерина Леонідівна-
dc.contributor.authorКарук, І. В.-
dc.date.accessioned2025-05-26T13:03:28Z-
dc.date.available2025-05-26T13:03:28Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.urihttp://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8964-
dc.descriptionКрутій К. Л. Дитячі оказіоналізми як вид елементарного експериментування зі словом / К. Л. Крутій, І. В. Карук // Наукові записки ВДПУ імені Михайла Коцюбинського. Серія: Педагогіка і психологія. ‒ 2021. ‒ Вип. 65. ‒ С. 35–39.en_US
dc.description.abstractУ статті висвітлено питання дитячого експериментування зі словом. Розкрито зміст поняття «дитячі оказіоналізми» як індивідуальні, оригінальні, незвичні мовленнєві нововведення, що сприяють прояву творчого потенціалу мовної особистості, розвитку мислення, уяви та уваги. Створення дошкільниками нових слів є ключем до розуміння особливостей розвитку психіки, способом до адаптації в соціумі. Виокремлено групи дитячих оказіоналізмів на основі опрацьованої науково-методичної літератури та власного досвіду.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.subjectдитяче експериментуванняen_US
dc.subjectдитячі оказіоналізмиen_US
dc.subjectдіти дошкільного вікуen_US
dc.subjectмовленняen_US
dc.subjectмовленнєві інноваціїen_US
dc.subjectзаклад дошкільної освітиen_US
dc.titleДитячі оказіоналізми як вид елементарного експериментування зі словомen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Крутій Катерина Леонідівна

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
krut_dityach_2021_65_35.pdf4,8 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.