Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8960
Назва: | Роль педагога у впровадженні інклюзивної освіти: компетентності та підходи |
Автори: | Губарь, О. Г. Демидова, Юлія Олексіївна Савастру, Н. І. |
Ключові слова: | інклюзивне освітнє середовище вища освіта роль викладача компетентності педагога готовність викладача |
Дата публікації: | 2023 |
Короткий огляд (реферат): | Метою дослідження було проаналізувати роль педагога у впровадженні інклюзивного середовища в умовах закладів вищої освіти України. В ході дослідження було визначено, що інклюзивна освіта є найбільш ефективним способом дати кожній людині можливість навчатися та розвивати свої навички. Встановлено основні аспекти (психологічний, аксіологічний та операціональний) готовності педагога до інклюзивної освіти. Розглянуто ключові елементи інклюзивної компетентності викладачів у закладах вищої освіти. Акцентовано увагу на важливості формування інформаційної та методичної компетентності. Розвиток відповідних компетентностей та підтримка у впровадженні інноваційних підходів є важливим етапом на шляху до досягнення глобальної мети, тобто надання якісних освітніх послуг для всіх здобувачів без виключень. |
Опис: | Губарь О. Г. Роль педагога у впровадженні інклюзивної освіти: компетентності та підходи / О. Г. Губарь, Ю. О. Демидова, Н. І. Савастру // Академічні візії. ‒ 2023. ‒ Вип. 26. ‒ С. 1–12. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8960 |
Розташовується у зібраннях: | Демидова Юлія Олексіївна |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
demid_rol_2023_26_1.pdf | 3,43 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.