Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8960
Назва: Роль педагога у впровадженні інклюзивної освіти: компетентності та підходи
Автори: Губарь, О. Г.
Демидова, Юлія Олексіївна
Савастру, Н. І.
Ключові слова: інклюзивне освітнє середовище
вища освіта
роль викладача
компетентності педагога
готовність викладача
Дата публікації: 2023
Короткий огляд (реферат): Метою дослідження було проаналізувати роль педагога у впровадженні інклюзивного середовища в умовах закладів вищої освіти України. В ході дослідження було визначено, що інклюзивна освіта є найбільш ефективним способом дати кожній людині можливість навчатися та розвивати свої навички. Встановлено основні аспекти (психологічний, аксіологічний та операціональний) готовності педагога до інклюзивної освіти. Розглянуто ключові елементи інклюзивної компетентності викладачів у закладах вищої освіти. Акцентовано увагу на важливості формування інформаційної та методичної компетентності. Розвиток відповідних компетентностей та підтримка у впровадженні інноваційних підходів є важливим етапом на шляху до досягнення глобальної мети, тобто надання якісних освітніх послуг для всіх здобувачів без виключень.
Опис: Губарь О. Г. Роль педагога у впровадженні інклюзивної освіти: компетентності та підходи / О. Г. Губарь, Ю. О. Демидова, Н. І. Савастру // Академічні візії. ‒ 2023. ‒ Вип. 26. ‒ С. 1–12.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8960
Розташовується у зібраннях:Демидова Юлія Олексіївна

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
demid_rol_2023_26_1.pdf3,43 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.