Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8959
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДемидова, Юлія Олексіївна-
dc.date.accessioned2025-05-23T13:43:10Z-
dc.date.available2025-05-23T13:43:10Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.urihttp://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8959-
dc.descriptionДемидова Ю. О. Теоретичний аспект емоційного осягнення світу дітьми дошкільного віку / Ю. О. Демидова // Advanced Linguistics. ‒ 2023. ‒ № 11. ‒ С. 139–145.en_US
dc.description.abstractУ статті висвітлено проблему теоретичного аспекту емоційного осягнення світу дітьми дошкільного віку. Емоційне осягнення світу у дітей дошкільного віку розглядається як інтегрований процес, що визначає цілісне уявлення дитини про світ та себе в ньому через емоційні зв’язки і переживання. Доведено, що ранній вік є сенситивним у плані освоєння світу, формування світосприйняття, ціннісних ставлень до себе та до інших людей. Схарактеризовано примітивні і складні, позитивні і негативні, первинні і вторинні, стенічні і астенічні види емоцій. Проаналізовано поширені моделі та структурні компоненти емоцій. Доведено, що емоційне осягнення світу у дітей дошкільного віку здійснюється через емоційні образи, переживання і стани, почуття, що виникають у певних життєвих ситуаціях і закріплюються в емоційних реакціях. Досліджено, що існує чотири фази розгортання емоції: кумуляції (нагромадження, підсумовування), вибуху, зменшення напруження та вгасання. Виявлено механізми емоцій: вербальні/невербальні, фізіологічні, поведінкові та нейронні. Встановлено, що емоції мають певні властивості в осягненні світу, спільні для усіх, зокрема, вони є універсальними, динамічні, полярні, амбівалентні, інтенсивні, суб’єктивними, зараження, переключення, пригадування, іррадіації, пластичні, перенесення. Схарактерезовано функції емоційного осягнення світу (сигнальна, оціночна, мотиваційна, адаптивна, компенсаційна).en_US
dc.language.isootheren_US
dc.subjectдіти дошкільного вікуen_US
dc.subjectемоційне осягнення світуen_US
dc.subjectемоціїen_US
dc.subjectмеханізми емоційen_US
dc.subjectвластивості емоційen_US
dc.subjectфункції емоційen_US
dc.titleТеоретичний аспект емоційного осягнення світу дітьми дошкільного вікуen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Демидова Юлія Олексіївна

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
demid_teoret_2023_11_139.pdf4,88 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.