Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8959
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Демидова, Юлія Олексіївна | - |
dc.date.accessioned | 2025-05-23T13:43:10Z | - |
dc.date.available | 2025-05-23T13:43:10Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.uri | http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8959 | - |
dc.description | Демидова Ю. О. Теоретичний аспект емоційного осягнення світу дітьми дошкільного віку / Ю. О. Демидова // Advanced Linguistics. ‒ 2023. ‒ № 11. ‒ С. 139–145. | en_US |
dc.description.abstract | У статті висвітлено проблему теоретичного аспекту емоційного осягнення світу дітьми дошкільного віку. Емоційне осягнення світу у дітей дошкільного віку розглядається як інтегрований процес, що визначає цілісне уявлення дитини про світ та себе в ньому через емоційні зв’язки і переживання. Доведено, що ранній вік є сенситивним у плані освоєння світу, формування світосприйняття, ціннісних ставлень до себе та до інших людей. Схарактеризовано примітивні і складні, позитивні і негативні, первинні і вторинні, стенічні і астенічні види емоцій. Проаналізовано поширені моделі та структурні компоненти емоцій. Доведено, що емоційне осягнення світу у дітей дошкільного віку здійснюється через емоційні образи, переживання і стани, почуття, що виникають у певних життєвих ситуаціях і закріплюються в емоційних реакціях. Досліджено, що існує чотири фази розгортання емоції: кумуляції (нагромадження, підсумовування), вибуху, зменшення напруження та вгасання. Виявлено механізми емоцій: вербальні/невербальні, фізіологічні, поведінкові та нейронні. Встановлено, що емоції мають певні властивості в осягненні світу, спільні для усіх, зокрема, вони є універсальними, динамічні, полярні, амбівалентні, інтенсивні, суб’єктивними, зараження, переключення, пригадування, іррадіації, пластичні, перенесення. Схарактерезовано функції емоційного осягнення світу (сигнальна, оціночна, мотиваційна, адаптивна, компенсаційна). | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.subject | діти дошкільного віку | en_US |
dc.subject | емоційне осягнення світу | en_US |
dc.subject | емоції | en_US |
dc.subject | механізми емоцій | en_US |
dc.subject | властивості емоцій | en_US |
dc.subject | функції емоцій | en_US |
dc.title | Теоретичний аспект емоційного осягнення світу дітьми дошкільного віку | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Демидова Юлія Олексіївна |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
demid_teoret_2023_11_139.pdf | 4,88 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.