Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8915
Назва: | Concentrated Cognitive Abilities: A Trilateral Educational Framework for Training of a New Generation English Teacher |
Автори: | Bodyk, Ostap |
Ключові слова: | intentional cognitive abilities English language teacher training tri-phase learning model critical and creative thinking professional development |
Дата публікації: | лют-2025 |
Видавництво: | Karlsruhe, Germany: ProConferenceOrg & Sergeieva&Co |
Бібліографічний опис: | https://doi.org/10.30890/2709-1783.2025-37-00-019 |
Серія/номер: | 1(gec37-00); |
Короткий огляд (реферат): | The paper examines the cultivation of intentional thinking skills in pre-service English language teachers as a fundamental aspect of their professional training. The author presents a three-phase learning model comprising the stages of awareness and comprehension of cognitive skills (Talk-Through), their incorporation into educational practice (Walk-Through), and reflective practice accompanied by continuous professional development (Drive-Through). This method enhances language competency while fostering critical, creative, and integrative thinking essential for effective teaching in contemporary educational settings. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8915 |
ISBN: | 978-3-98924-075-9 |
Розташовується у зібраннях: | Бодик Остап Петрович |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Bodyk O._Concentrated Cognitive Abilities_A Trilateral Educational Framework for Training of a New Generation English Teacher.pdf | 2,43 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.