Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8915
Назва: Concentrated Cognitive Abilities: A Trilateral Educational Framework for Training of a New Generation English Teacher
Автори: Bodyk, Ostap
Ключові слова: intentional cognitive abilities
English language teacher training
tri-phase learning model
critical and creative thinking
professional development
Дата публікації: лют-2025
Видавництво: Karlsruhe, Germany: ProConferenceOrg & Sergeieva&Co
Бібліографічний опис: https://doi.org/10.30890/2709-1783.2025-37-00-019
Серія/номер: 1(gec37-00);
Короткий огляд (реферат): The paper examines the cultivation of intentional thinking skills in pre-service English language teachers as a fundamental aspect of their professional training. The author presents a three-phase learning model comprising the stages of awareness and comprehension of cognitive skills (Talk-Through), their incorporation into educational practice (Walk-Through), and reflective practice accompanied by continuous professional development (Drive-Through). This method enhances language competency while fostering critical, creative, and integrative thinking essential for effective teaching in contemporary educational settings.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8915
ISBN: 978-3-98924-075-9
Розташовується у зібраннях:Бодик Остап Петрович



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.