Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8909
Назва: Інклюзивна освіта як практичний концепт соціальної справедливості
Автори: Задорожна-Княгницька, Леніна Вікторівна
Цибулько, О.
Нетреба, Марина Михайлівна
Ключові слова: інклюзивна освіта
інтеграція
толерантність
соціальна справедливість
дитина з особливими освітніми потребами
Дата публікації: 2021
Короткий огляд (реферат): У статті аналізується ідея інклюзивної освіти як практичного компоненту соціальної справедливості. Розвиток інклюзивної освіти передбачає зміну освітньої парадигми. Інклюзія будується на принципі доступності освіти для всіх учнів, які перебувають у складних життєвих ситуаціях, а не лише для людей з інвалідністю. Інклюзивна освіта - це перехід від теорії постулатів, правил, моделей, що стосуються виключно осіб з обмеженими можливостями здоров’я, до освітньої системи яка включає дітей з особливими освітніми потребами.
Опис: Задорожна-Княгницька Л. В. Інклюзивна освіта як практичний концепт соціальної справедливості / Л. В. Задорожна-Княгницька, О. Цибулько, М. М. Нетреба // Педагогічні науки. – 2021. – № 78. – С. 48–52.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8909
Розташовується у зібраннях:Задорожна-Княгницька Леніна Вікторівна

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
zador_netr3_inklyuz_2021_78_48.pdf1,53 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.