Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8901
Назва: Педагоги й батьки як партнери створення культурно-освітнього простору для розвитку обдарованості дітей
Автори: Демченко, О.
Голюк, Оксана Анатоліївна
Ключові слова: обдарованість
обдарована дитина
культурно-освітній простір для розвитку обдарованості
суб’єкти простору
партнерство педагогів і батьків
Дата публікації: 2020
Короткий огляд (реферат): У статті акцентовано на значенні середовища як важливого чинника розвитку обдарованих дітей. Визначено сутність культурно-освітнього простору як інтегрованого педагогічного конструкту та результату структурування, впорядкування та збагачення параметрів середовища. Обґрунтовано роль сім’ї як первинного соціально-виховного інституту в процесі просторотворення. Виділено два напрями участі батьків у забезпеченні сприятливих умов для розвитку, навчання й виховання обдарованих дітей. Показано необхідність створення в сім’ї сприятливого соціально-психологічного клімату та предметно-просторове оточення. Розкрито мету, особливості та форми організації партнерської взаємодії вихователів із батьками обдарованих дітей як суб’єктів культурно-освітнього простору для розвитку обдарованості дітей.
Опис: Демченко О. Педагоги й батьки як партнери створення культурно-освітнього простору для розвитку обдарованості дітей / О. Демченко, О. А. Голюк // Педагогічні інновації: ідеї, реалії, перспективи. – 2020. – Вип. 2(25). – С. 22–74.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8901
Розташовується у зібраннях:Голюк Оксана Анатоліївна

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
golyuk_batki_2020_2_22.pdf6,01 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.