Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8901
Назва: | Педагоги й батьки як партнери створення культурно-освітнього простору для розвитку обдарованості дітей |
Автори: | Демченко, О. Голюк, Оксана Анатоліївна |
Ключові слова: | обдарованість обдарована дитина культурно-освітній простір для розвитку обдарованості суб’єкти простору партнерство педагогів і батьків |
Дата публікації: | 2020 |
Короткий огляд (реферат): | У статті акцентовано на значенні середовища як важливого чинника розвитку обдарованих дітей. Визначено сутність культурно-освітнього простору як інтегрованого педагогічного конструкту та результату структурування, впорядкування та збагачення параметрів середовища. Обґрунтовано роль сім’ї як первинного соціально-виховного інституту в процесі просторотворення. Виділено два напрями участі батьків у забезпеченні сприятливих умов для розвитку, навчання й виховання обдарованих дітей. Показано необхідність створення в сім’ї сприятливого соціально-психологічного клімату та предметно-просторове оточення. Розкрито мету, особливості та форми організації партнерської взаємодії вихователів із батьками обдарованих дітей як суб’єктів культурно-освітнього простору для розвитку обдарованості дітей. |
Опис: | Демченко О. Педагоги й батьки як партнери створення культурно-освітнього простору для розвитку обдарованості дітей / О. Демченко, О. А. Голюк // Педагогічні інновації: ідеї, реалії, перспективи. – 2020. – Вип. 2(25). – С. 22–74. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8901 |
Розташовується у зібраннях: | Голюк Оксана Анатоліївна |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
golyuk_batki_2020_2_22.pdf | 6,01 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.