Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8900
Назва: | Шляхи ефективного формування діалогічного мовлення учнів на уроках навчання грамоти |
Автори: | Родюк, Н. Ю. Голюк, Оксана Анатоліївна |
Ключові слова: | діалогічне мовлення уроки грамоти діалогічні уміння першокласників |
Дата публікації: | 2019 |
Короткий огляд (реферат): | У статті розкрито шляхи ефективного формування діалогічного мовлення дітей на уроках навчання грамоти. Автори наголошують, що надзвичайно важливою ланкою в роботі над розвитком діалогічного мовлення першокласників є ретельний підбір дидактичного матеріалу до уроку розвитку комунікативних умінь. Проаналізовано Державний стандарт початкової освіти з точки зору здатності здобувачів освіти спілкуватися українською мовою. Зазначено психологічні особливості дітей шестирічного віку, які необхідно враховувати при формуванні діалогічних умінь учнів, а також ряд чинників, які впливають на діалогічне мовлення дітей молодшого шкільного віку. У статті подано приклади формування діалогічного мовлення першокласників у вигляді таких прийомів: розмови вчителя з учнями, тобто імпровізований діалог, прийом словесних доручень, привчання дитини до правил мовленнєвого етикету, усний звіт дитини про виконане доручення, прийом створення спеціальних мовленнєвих ситуацій, відтворення реальної життєвої ситуації, бесіда. |
Опис: | Родюк Н. Ю. Шляхи ефективного формування діалогічного мовлення учнів на уроках навчання грамоти / Н. Ю. Родюк, О. А. Голюк // Вісник ЛНУ імені Тараса Шевченка. – 2019. – № 3 (326). – С. 64–74. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8900 |
Розташовується у зібраннях: | Голюк Оксана Анатоліївна |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
golyuk_shlyah_2019_64.pdf | 339,07 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.