Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8799
Назва: Впровадження інструментів цифрового маркетингу у діяльність підприємств швейної індустрії
Автори: Аракелова, Інна Олександрівна
Лісютін, Антон Ігорович
Ключові слова: маркетинг
цифровий маркетинг
Дата публікації: 2025
Опис: Аракелова І.О. Впровадження інструментів цифрового маркетингу у діяльність підприємств швейної індустрії / І. О. Аракелова, А. І. Лісютін // Актуальні проблеми науки та освіти : зб. матеріалів XXVІІ підсумкової наук.-практ. конф. викладачів МДУ, м. Маріуполь, 20 лют. 2025 р. / за заг. ред. М. В. Трофименка ; Маріуп. держ. ун-т. – Київ, 2025. – С. 331–334.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8799
Розташовується у зібраннях:Лісютін Антон Ігорович

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
arak_vprov_konf_2025_331.pdf2,05 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.