Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8798
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorАракелова, Інна Олександрівна-
dc.contributor.authorЛісютін, Антон Ігорович-
dc.date.accessioned2025-04-24T12:08:24Z-
dc.date.available2025-04-24T12:08:24Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.urihttp://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8798-
dc.descriptionАракелова І.О. Впровадження інструментів цифрового маркетингу у діяльність підприємств швейної індустрії / І. О. Аракелова, А. І. Лісютін // Актуальні проблеми науки та освіти : зб. матеріалів XXVІІ підсумкової наук.-практ. конф. викладачів МДУ, м. Маріуполь, 20 лют. 2025 р. / за заг. ред. М. В. Трофименка ; Маріуп. держ. ун-т. – Київ, 2025. – С. 331–334.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.subjectмаркетингen_US
dc.subjectцифровий маркетингen_US
dc.titleВпровадження інструментів цифрового маркетингу у діяльність підприємств швейної індустріїen_US
dc.typeThesisen_US
Розташовується у зібраннях:Аракелова Інна Олександрівна

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
arak_vprov_konf_2025_331.pdf2,05 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.