Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8621
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКаmardina, Yuliia-
dc.contributor.authorZahorodnii, D.-
dc.date.accessioned2025-04-08T12:57:07Z-
dc.date.available2025-04-08T12:57:07Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.urihttp://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8621-
dc.descriptionКаmardina Y. Copyright and Intellectual Property in Internet Marketing Amid Crisis / Y. Каmardina, D. Zahorodnii // Legal Horizons. – 2023. – No 4. – P. 39–48.en_US
dc.description.abstractIn the conditions of constantly increasing competition and rapidly changing digital environments, copyright and intellectual property in internet marketing assume particular significance. This is especially pertinent during periods of crisis when businesses are compelled to resort to new strategies and techniques, including the utilization of innovative marketing approaches to sustain their competitiveness. This article aims to investigate the impact of crisis situations on the utilization of copyright and intellectual property in internet marketing strategies. The primary goal is to analyze and evaluate the effectiveness of applying these rights in the context of crisis and to develop recommendations for optimizing their utilization under conditions of instability.en_US
dc.language.isoenen_US
dc.subjectcopyrighten_US
dc.subjectintellectual propertyen_US
dc.subjectinternet marketingen_US
dc.subjectcrisisen_US
dc.subjectrights protectionen_US
dc.subjectstrategiesen_US
dc.titleCopyright and Intellectual Property in Internet Marketing Amid Crisisen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Камардіна Юлія Вікторівна

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
kamard_copy_2023_4_39.pdf4,45 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.