Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8532
Назва: Особистісно-зорієнтований підхід у векторі розвитку зв’язного мовлення дітей старшого дошкільного віку з аутистичними порушеннями засобами цифровізації [2.2]
Автори: Чекан, Оксана Іванівна
Ключові слова: інклюзивна освіта
особистісно-зорієнтований підхід
аутичні порушення
зв'язне мовлення
Дата публікації: 2025
Видавництво: Маріупольський державний університет
Опис: Чекан О. І. Особистісно-зорієнтований підхід у векторі розвитку зв’язного мовлення дітей старшого дошкільного віку з аутистичними порушеннями засобами цифровізації [2.2] / О. І. Чекан // Інноваційно-технологічні засади підготовки фахівців до роботи в інклюзивному середовищі закладу дошкільної освіти : монографія / за заг. ред. Ю. О. Демидової ; за наук. ред. К. Л. Крутій, О. А. Фунтікової. – Київ : Маріуп. держ. ун-т, 2025. – С. 275–306.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8532
Розташовується у зібраннях:Чекан Оксана Іванівна

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
chek_osob_mon_2025_275.pdf45,87 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.