Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8504
Назва: Linguistic and cross-cultural aspects of behaviour models of students in Ukraine and Italy in terms of gamification
Автори: Stopin, Maksym
Ключові слова: gamification
educational sphere
cultural behaviour models
linguistic behaviour models
Дата публікації: 2023
Короткий огляд (реферат): This article deals with the importance of gamification in the educational sphere of Ukraine and describes the experience of using the game "World of Communities" as an effective tool for building contacts and analysing and adjusting behavioural models among students. The research results showed successful application of the game for increasing social activity of students and developing teamwork skills. A comparative study of linguistic and cultural behaviour models of students in Ukraine and Italy after using the game was also conducted, showing differences in approaches to higher education and community integration. The game " World of Communities " has proven to be an effective tool for building contacts and for analysing and adjusting behavioural models when used systematically.
Опис: Stopin M. Linguistic and cross-cultural aspects of behaviour models of students in Ukraine and Italy in terms of gamification / M. Stopin // Мови та літератури у крос-культурній перспективі : тези доп. міжнар. наук.-практ. конф., м. Київ, 16–17 листоп. 2023 р. / відп. за вип.: О. Г. Педченко, Т. Шелест. – Київ : МДУ, 2023. – С. 73–76.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8504
Розташовується у зібраннях:Стьопін Максим Григорович

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
stop_ling_konf_2023_73.pdf1,02 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.