Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8501
Назва: Медійний текст як основний канал маніпулятивного впливу
Автори: Гайдук, Неллі Анатоліївна
Ключові слова: маніпуляція
медіа
медіа свідомість
соціальна адаптація
Дата публікації: 2023
Короткий огляд (реферат): З активним розвитком засобів масової інформації все більшої актуальності набуває питання маніпулятивного впливу останніх на свідомість кінцевих одержувачів інформації. Механізми маніпулятивного впливу потребують ретельного вивчення як у синхронії, так і в діахронії. Найважливіше визначити безпосередні методи, якими проводиться маніпуляція. Таке явище, як медіасвідомість (тобто свідомість, що базується на фальшивих цінностях, маніпулятивних інтерпретаціях, подвійній моралі) є штучно породженим.
Опис: Гайдук Н. А. Медійний текст як основний канал маніпулятивного впливу / Н. А. Гайдук // Мови та літератури у крос-культурній перспективі : тези доп. міжнар. наук.-практ. конф., м. Київ, 16–17 листоп. 2023 р. / відп. за вип.: О. Г. Педченко, Т. Шелест. – Київ : МДУ, 2023. – С. 17–20.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8501
Розташовується у зібраннях:Гайдук Неллі Анатоліївна

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
hayd_med_konf_2023_17.pdf869,81 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.