Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8483
Назва: Gamification in English Language Teaching: Theoretical Foundations of Motivation via Game Strategies
Автори: Bodyk, Ostap
Karnoza, Ivan
Ключові слова: English instruction
gamification
gamification theory
gamification and motivation
gamification and secondary education
Дата публікації: гру-2024
Видавництво: Paris, France: International Science Group
Бібліографічний опис: 83. Bodyk, O., and Karnoza, І. (2024). Gamification in English Language Teaching: Theoretical Foundations of Motivation via Game Strategies. In Proceedings of the XV International Scientific and Practical Conference: Complexities of education of modern youth and students. International Science Group, Paris, France, 227–237. DOI: https://doi.org/10.46299/ISG.2024.2.15
Короткий огляд (реферат): The paper focusses on the theoretical justification of gamification as a novel method for teaching English. The fundamental nature and notion of gamification, along with its core concepts and essential components that enhance student motivation, are examined. The significance of motivation in education is delineated, including its forms (extrinsic and intrinsic) and the elements that affect the development of enduring interest in learning. Particular emphasis is placed on the potential application of gaming methods in English language instruction to foster an engaging and participatory educational atmosphere.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://doi.org/10.46299/ISG.2024.2.15
http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8483
ISBN: 979-8-89619-789-8
Розташовується у зібраннях:Бодик Остап Петрович



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.