Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8481
Назва: | Enhancing Student Engagement and Motivation in Distance Learning through Structural Gamification: A Framework for Implementation and Outcomes |
Автори: | Bodyk, Ostap |
Ключові слова: | Distance Learning Student Engagement and Motivation Structural Gamification |
Дата публікації: | бер-2025 |
Видавництво: | Житомир: ЖДУ імені Івана Франка |
Бібліографічний опис: | Bodyk O. Enhancing Student Engagement and Motivation in Distance Learning through Structural Gamification: A Framework for Implementation and Outcomes. Актуальні проблеми сучасної лінгвістики та методики викладання мови і літератури: Збірник матеріалів науково-практичної Інтернет-конференції з міжн. участю / За заг. ред. Папіжук В. О., Григор’євої Т. Ю., Прокопчук Н. Р., Савчук І. І. Житомир: ЖДУ імені Івана Франка, 2025. С. 14-20. |
Короткий огляд (реферат): | The primary objective of using gamification in any domain is to enhance user engagement while maintaining trust in the process. Within education, gamification aims to increase student participation in the learning process, often without their conscious realisation, by emulating participant behaviour. This unconscious engagement is significant as it fosters the substitution of external motivation with internal motivation, eliciting involuntary attention, which is more effective in the learning process. Furthermore, attention, memory, and perception significantly influence the memorisation process. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://eprints.zu.edu.ua/43016/1/1.pdf http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8481 |
Розташовується у зібраннях: | Бодик Остап Петрович |
Файли цього матеріалу:
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.