Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8274
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБалабаниць, Анжеліка Володимирівна-
dc.date.accessioned2025-01-30T15:08:32Z-
dc.date.available2025-01-30T15:08:32Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.urihttp://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8274-
dc.descriptionБалабаниць А. В. Концептуальна модель інтегрованого управління системою маркетингової взаємодії / А. В. Балабаниць // Вісник Хмельницького національного університету. – 2009. – № 3, т. 1. – С.63–67.en_US
dc.description.abstractВ статті розкрито сутність маркетингу взаємодії з позиції системного підходу, обґрунтовано концептуальний підхід до інтегрованого управління системою маркетингової взаємодії, визначено його цілі, базові принципи, функції і ключові механізми реалізації.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.subjectмаркетингова взаємодія підприємстваen_US
dc.subjectінтегроване управлінняen_US
dc.titleКонцептуальна модель інтегрованого управління системою маркетингової взаємодіїen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Балабаниць Анжеліка Володимирівна

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
balab_a_konc_2009_3_1_63.pdf3,92 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.