Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8269
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБалабаниць, Анжеліка Володимирівна-
dc.date.accessioned2025-01-30T12:34:06Z-
dc.date.available2025-01-30T12:34:06Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.urihttp://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8269-
dc.descriptionБалабаниць А. В. Механізм вимірювання результативності маркетингової взаємодії підприємств на основі концепції синергізму / А. В. Балабаниць // Торгівля і ринок України. – 2013. – № 36. – С. 286–295.en_US
dc.description.abstractМета статті полягає у формуванні механізму вимірювання результативності маркетингової взаємодії підприємств на основі концепції синергізму. На основі проведеного дослідження встановлено, що забезпечення загальної результативності маркетингової взаємодії підприємств за умов досягнення певних результатів від реалізації маркетингових відносин підприємства за різними рівнями взаємодії детермінує необхідність використання синергічного підходу щодо її вимірювання. Отримані результати спрямовані на оптимізацію управлінських рішень підприємств у сфері маркетингової взаємодії.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.subjectмаркетинг взаємодіїen_US
dc.subjectсинергічні ефектиen_US
dc.subjectсинергічна результативність маркетингової взаємодіїen_US
dc.titleМеханізм вимірювання результативності маркетингової взаємодії підприємств на основі концепції синергізмуen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Балабаниць Анжеліка Володимирівна

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
balab_a_mehan_2013_36_286.pdf5,29 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.